МініСофт Планувальник завдань

Категорія:

Опис

«МініСофт Планувальник завдань» – програма, призначена для виконання двох типів завдань:
• автоматичне створення резервних копій бази даних (БД);
• формування звітів за заданим розкладом і відправлення результатів звіту власнику на електронну пошту, в хмару або в локальну папку.

Створення резервних копій бази даних

Резервна копія бази даних – необхідна умова безпеки зберігання даних. При апаратних комп’ютерних збої або проблеми працездатності операційної системи саме наявність актуальної копії бази даних захистить від втрати найважливішого – інформації.
Програма «МініСофт Планувальник завдань» призначена для створення розкладів і автоматичного збереження копії бази у вигляді bak-файлу в зазначену папку. Передбачено 3 види створення резервних копій бази даних: із заданою періодичність (від 5 хвилин), в зазначений час і при ручному запуску.
Створення копії БД із заданою періодичність рекомендується при інтенсивному заповненні бази інформацією, наприклад, БД магазина з жвавою торгівлею, коли протягом години пробиваються десятки чеків. Створення копії БД в заданий час доцільно для невеликих об’єктів, у яких протягом дня записується в базу невеликий обсяг інформації. І, нарешті, завдання з ручним запуском дозволяє персоналу в ручному режимі зберегти копію БД в будь-який момент.
Програма «МініСофт Планувальник завдань» має функцію автозапуску при завантаженні комп’ютера і виконується у вигляді служби Windows.
Програма створює образ бази даних і може зберегти його по одному з алгоритмів: в локальну папку ПК, відправити на FTP-сервер або зберегти архів файлу на хмару – Яндекс Диск.
Служба планувальника може відправляти повідомлення власнику про успішне (неуспішному) створенні файлу з копією БД.
Впевнені, що кожен користувач програм сімейства «МініСофт Комерція» подбає про збереження своєї інформації і ніколи не опиниться перед проблемою внесення в програму всієї інформації «з нуля», якщо раптом зламається жорсткий диск або засбоіт Windows.

Формування та відправка звітів

Власникам, які безпосередньо не працюють на об’єкті (або власникам мережі об’єктів – магазинів, кафе, аптек, автомийок), буде зручно отримувати актуальну інформацію про стан справ на об’єкті без необхідності бути особисто присутнім у приміщенні свого магазина або перебувати біля ПК, який працює з БД віддалено. Отриманий на електронну пошту або в хмару файл з потрібним звітом буде доступний для перегляду та аналізу з будь-якого пристрою, що має доступ до мережі інтернет, в тому числі – з планшета або телефону.
Програма «МініСофт Планувальник завдань» дозволяє скласти розклад формування та відправки необхідного звіту (звітів) за трьома варіантами: із заданою періодичність (від 5 хвилин), в зазначений час і при ручному запуску.
Програма «МініСофт Планувальник завдань» також може бути цікава власникам інтернет-магазинів, які можуть таким чином автоматизувати вивантаження даних про товари з програми «МініСофт Комерція» та їх відправку для імпорту на сайт (по протоколу ftp або через хмарну папку).
Звіти для програми «МініСофт Планувальник завдань» створюються персоналом компанії «МініСофт» під потреби кожного клієнта.

Придбання програми “МініСофт Планувальник завдань”

В інсталяційний дистрибутив програми «МініСофт Планувальник завдань» включені 2 звіту: “Денний звіт (Х-звіт)”, який показує рух грошових коштів об’єкта: магазину, кафе, аптеки чи автомийки (СТО) – за попередню добу і “Список клієнтів” – формує файл зі списком клієнтів і їх даними (телефонами, адресами, поштою та ін.).

Відгуки

Відгуків немає, поки що.

Будьте першим, хто залишив відгук “МініСофт Планувальник завдань”“

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *