МініСофт Синхронізація клієнтів

Категорія:

Опис

Програма “МініСофт Синхронізація клієнтів” призначена для синхронізації даних про клієнтів і дисконтних системах, використовуваних в мережах однієї торгової марки або одного власника.
Програма буде корисна і ефективна для мереж роздрібної торгівлі (магазинів або бутиків), закладів громадського харчування (кафе або піцерій), автомийок, СТО тощо, аптек, розміщених в одному населеному пункті або регіоні, що використовують єдину дисконтну карту для всіх об’єктів мережі.
Програма “МініСофт Синхронізація клієнтів” дозволяє з бази кожного окремого об’єкта, де використовується програма обліку роздрібної торгівлі “МініСофт Комерція”, вивантажити дані про всіх клієнтів, внесених в базу, суми їх покупок і умовах дисконтних систем, що діють в мережі. Файли можуть бути відправлені власнику мережі (наприклад, в центральний офіс) по інтернету або за допомогою змінного носія (флешки). Після збору всіх файлів (або їх частини – для програми це не принципово) відбувається обробка даних програмою “МініСофт Синхронізація клієнтів” і відповідні зміни вносяться в базу кожного об’єкта.
Після синхронізації даних в базі кожного об’єкта буде загальний список клієнтів, дисконтних карт і відомості про суми покупки кожного клієнта. Якщо мережа використовує накопичувальну дисконтну систему, то після синхронізації даних покупець в будь-якому з об’єктів мережі отримає саме ту суму знижки, яка визначитися як відсоток від суми його покупок в будь-якому з об’єктів мережі.

Відгуки

Відгуків немає, поки що.

Будьте першим, хто залишив відгук “МініСофт Синхронізація клієнтів”“

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *